Reklamační protokol
Reklamační protokol
Písemné potvrzení o způsobu uplatnění práva z vadného plnění – Reklamační protokol (dále jen reklamace)
č. reklamace:
Zákazník - Příjmení, jméno: Adresa: Telefon: E-mail:
Výrobek se nachází: Na prodejně: U zákazníka na uvedené adrese:
Datum uplatnění reklamace: Vyřizuje: Datum zakoupení výrobku: Datum převzetí zakoupeného zboží:
Předmět reklamace:
Název výrobku: Řetízek
Označení/model/typ:
Dodané příslušenství:
Záruční list/prodejní doklad:
Popis závady (co je obsahem reklamace):
Jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje:
Oprava výrobku:
Výměna výrobku:
Vrácení kupní ceny:
Jiný:
Zákazník nespecifikoval:
Doložená příloha: paragon: faktura: dodací list: záruční list: foto:
e-mail: žádné přílohy:
Zákazník dodal k reklamaci výrobek kompletní:
Specifikace nedodaných částí výrobku nebo poškození výrobku při převzetí reklamace:
Datum a způsob vyřízení reklamace:
Předmět opravy:
Doba trvaní opravy:
Písemné odůvodnění při zamítnutí reklamace:
Zpráva o vyřízení reklamace spotřebiteli: SMS: e-mail: pošta: datum:
Výrobek připraven na prodejně k předání zákazníkovi dne:
Datum fyzického převzetí výrobku zákazníkem: v týdnu od ..................... (tel. domluva). Platba za vrácené zboží bude provedena na bankovní účet zákazníka po převzetí a kontrole zboží. Číslo účtu zákazníka je: __________
Podpis zákazníka: Prodávající: